Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гуцал Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Гуцал Л. А. Шкільна природнича освіта у нормативних документах кінця ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. А. Гуцал // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_17
| 2. |
Гуцал Л. А. Проблема періодизації розвитку шкільної природничої освіти [Електронний ресурс] / Л. А. Гуцал // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_12
| 3. |
Гуцал Л. А. Навчально-методичне забезпечення процесу викладання предметів природознавчого циклу в середніх навчальних закладах Правобережної України (на початку ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. А. Гуцал // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_2_5
| 4. |
Гуцал Л. Внесок А. Сосновського в розвиток методики навчання математики (початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_30 Зроблено науковий аналіз та систематизовано погляди А. Сосновського на проблему розвитку шкільної математичної освіти. Зазначено, що на підставі аналізу методів навчання арифметики вчений вказував на необхідність посилити розвиток пізнавальної активності та самостійності дитини в процесі навчання в початковій школі, що досягається не лише накопиченням фактичних знань, а шляхом формування в учнів умінь використовувати ці знання на практиці, в житті. Відображено загальні тенденції пошуку нових шляхів навчання, які були б характерними для школи в цілому.
| 5. |
Гуцал Л. Критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти в правобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_25 Обгрунтовано критерії періодизації та основні етапи розвитку шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Приділено увагу проблемі періодизації шкільної природничої освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст., окремих її складових (біології, географії, математики, фізики, хімії). Визначено, що критерії періодизації та виокремлення етапів допоможуть у подальшому системно провести дослідження історіографії, зробити аналіз тенденцій та особливостей розвитку змісту, методів, засобів і форм природничої освіти у період 1852 - 1917 рр.
| 6. |
Гуцал Л. А. Соціально-економічні, політичні та педагогічні чинники розвитку шкільної природничої освіти в Правобережній Україні (друга половина XIX століття) [Електронний ресурс] / Л. А. Гуцал // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 318-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_75
|
|
|